Dagen D är ta mig fan här!

Ja så kom då äntligen dagen, dagen som jag väntat på och längtat efter i 1.5 månad. Det var då vi bestämde datum när "människan från förr" skulle komma ner till mig. Då kändes det som en hel evighet, flera år innan det skulle ske men nu är dagen D ta mig fan här!

Jag har dock inte sovit så många timmar då grannarna över bestämt sig för att har man fest då ska man också sitta på balkongen och väsnas, en normal samtalston är inte att tänka på, helst ska man känna nån som går nedanför på gatan också och då ska man också stå och vråla efter personen och det ultimata är också att slå lite löst med något på utsidan av balkongen, då är det fest sörrni. Och när man väl går in ja då ska det tappas massa saker i golvet i sovrummet, då är det fest!

Nåja, jag är uppe och "människan från förr" smsade förut att hon nu sitter på tåget från Sundsvall, yes liksom!

Då ska jag bara vakna till liv lite mer och sen fortsätta städa lite. Återkommer nog med ett inlägg till innan jag stänger av datorn för idag.

Ha en förjävla underbar Kristi Himmeslfärdsdag vad det nu innebär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback