Det var roligare förr

Jag har legat och läst igenom gamla blogginlägg som jag skrev för två år sen och kan bara konstatera att jag var fan så mycket roligare då. Och fan vad kul att läsa gamla kommentarer från folk, ja folk som inte längre kommenterar eller kanske inte ens läser min blogg längre. En hel hög är borta.

Jag kan också konstatera att efter att jag gick med i The Critics (som förövrigt inte finns längre) så tog jag faktiskt till mig vad dom skrev, en blogg ska inte innehålla smilegubbar om det inte är i kommentarer, det ska heller inte innehålla "hahahaha och asgarv" och dylikt och sist men inte minns så har jag efter deras kritik radbyten! Jag lärde mig jättemycket av dessa skribenter, synd bara att dom la ner den precis när jag skulle börja jobba där eller också var det just därför, lite osäkert.

Kanske blir bloggen roligare när jag börjar min praktik nästa vecka, då har jag lite mer att skriva om också. Det blir kanoners det!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Fröken Frodig

Vad kul att du fick praktikplats!

2011-06-24 @ 09:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback