Försök till intrång

Igår fick jag ett sms av min dotter om att hon ville ha grynkorv till middag så jag var nyss på Ica för att köpa korven med gryn i, jag letade, letade och letade igen. Jag frågade till slut men nehe den var slut och dom får inte in mer förrän imorgon, dåligt, mycket dåligt då det är måndag idag och klockan bara är 11. Det fick bli fläsk med löksås och vad det verkar på dottern så gick det minst lika bra.

När jag kom hem och gick till datorn så fann jag detta.

Jag lämnade datorn utan att logga ut. Tur att jag har ett bra lösenord för någon har försökt att komma in i min dator! Jag misstänker att det är en fyrbent Iza, hur jag vet det? Kanske för att det på tangentbordet var en bit plast, plast av skyddet runt om skärmen, varför jag just tror att det är Iza? Kanske för att jag kommit på henne flera gånger med att sitta och tugga bort plast runt datorn? Kan vara så, kan vara! Tur att hon inte kom in i datorn då, så många nakenkort som jag har på mig själv, hon skulle packa och flytta på stört om hon såg dom, var så säker!



Kommentarer
Postat av: Martina

Haha hon kanske bara ville maila sina vänner stackarn.



sv. Ska operera bort tumörer (godartade) runt tarmen. Skitkul ;-)

2011-06-20 @ 18:55:30
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback