Jaaaaaaaaaaa!

Jävlar i havet, han tog hem det! Han vann verkligen! Killen som jag höll på redan från dag 1 eller åtminstone 2, Simon Danielsson i Big brother. Ingen av dom andra kunde mäta sig med honom, en mer neutral deltagare har sällan skådats! Så fucking underbart!

Otroligt vad man kan fastna för en dockusåpa egentligen. Sista veckan nu köpte jag 24/7 och har följt dom 4 sista deltagarna ganska mycket och nu från att jag och "Människan från förr" vaknade satte vi på liven så vi inte missade nåt som var intressant att se inför finaldagen.

Men att Martin kom ut som tredje finalisten var lite av en chock. Det trodde jag faktiskt inte men jag är satans i helvete glad att Simon tog hem hela skiten. Det är du ta mig fan värd! GRATTIS som fan!






Kommentarer
Postat av: Martina

Haha var tvungen att gå in här och kolla vem som vann. Förstod att du skulle ha skrivit något.

Grattis till dig med! :-)

2011-06-05 @ 23:47:41
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Tyckte också det var hur bra som helst! :)

2011-06-07 @ 12:35:40
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback