Nedräkning pågår tidigare än beräknat

Jag och Jenny pratade förra veckan om att hon skulle komma hit igen, hon frågade om jag ville att hon skulle komma ner i slutet av juli. Det lät väldigt långt men det fick gå för hon ville ju köpa dator denna månaden. Som det är nu har hon bara sin mobil att surfa på, hon har visserligen en Androidmobil men ändå, man kan inte göra allt på den. Det skulle alltså vara 5 veckor kvar innan vi skulle träffas.

Jag pratade med henne nyss och då kom vi fram till att hon kommer hit på sin sista semestervecka och är här i 6 dagar och det är bara 2 veckor och 3 dagar dit, herregud helt plötsligt så händer det! Hon ska ta sin väska och bege sig 70 mil söderut igen alltså, skumpa på tåg och bussar och se en del av Sverige genom rutan.

Jag kanske får en praktik efter midsommar, det vet jag mer om på tisdag då jag ska träffa nån, mer kommer om det efter jag vart där alltså. Men i början ska jag bara jobba 4 timmar eftersom jag inte jobbat på 1.5 år och min rygg måste få känna på lite arbete innan jag går upp i timmar. Men jobbar jag 4 timmar så är jag ju snart hemma hos Jenny igen. Helt fucking underbart! Jag får en hemmafru liksom, nån som lagar mat, bäddar sängen, masserar mina fötter när jag kommer hem...eller inte då hon har fotfobi precis som jag. Men jag kanske får städat, omtapetserat i alla rum plus att hon knäskurar alla golv! Toppen!

Nu tror jag att hon kommer med invändningar när hon läser det här inlägget men va fan liksom, hon får lite löööööve av mig, det borde la räcka som kompensation?!

PS. Hon kommer hellre hit än att köpa sig en dator! Det ni!






Kommentarer
Postat av: Britt

Hade jag varit som du hade jag hoppat över de där raderna om knäskurning och tapetsera väggar...sånt kan skrämma bort den ivrigaste flickan. ;D

2011-06-19 @ 09:52:20
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/
Postat av: jennydasejm

Då e d ju tuuuur att jag e en lugn norrlänning som inte skräms så lätt ;p Frågan e hur SuneLella reagerar när hon ser att d verkligen ÄR omtapetserat när hon kommer hem..? Me brun-orangea storblommig tapet..? I heeela lgnhtn...? O vad kommer hon inte att fråga, när hon hittar Iza o Nogger alldeles blöta, doftandes såpa o upphängda me klädnypor på torkställningen ovanför badkaret, o att golven e skinande rena? ;D

2011-06-21 @ 23:44:13
Postat av: Sune...the girl

Men vilken TUUUR att jag nu är ledig så du får umgås med mig 24/7 i 6 dagar raring ;) och man får inte hänga upp djur på ett klädstreck, det stod i Aftonbladet igår!

2011-06-21 @ 23:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback