Så kom den!

Ja vid det här laget vet ni ju om att jag vann en bloggtävling, ni vet också att jag fick välja en lampa på sajten "Uttaget" för högst 500 kr. Idag kom lampan jag valde. Jag kan tyvärr inte sätta upp den än för den ska skruvas fast i taket och någon borr har jag inte men det var både plugg och skruv med, tack för det. Jag måste nog säga att den var snyggare på bilden när jag såg den än i verkligheten och jag är lite osäker på om det kommer ge så mycket sken då det är detta i vägen för glödlampan.

Dom är tunga och hoppas innerligt att dom sitter på plats annars lär jag ha både krossade knäskålar, bruten rygg och hål i huvudet om jag nu far runt när jag sover.

Nu är kulorna på plats men det är rejäla doningar dom sitter i så det ska nog inte vara någon fara på taket.

Här är en av dom hängande. Undrar om man kan dekorera med nåt i hålen, typ till jul, stoppa i nåt glitterhelvete eller nåt. Ja det återstår att se...OM jag nu får upp den någon gång.




Kommentarer
Postat av: dendärmänniskanduvet ;)

Dom ser snygga ut på ett...orginellt sätt ;) Blir säkert sketabra när du fått upp dom =D

2011-06-16 @ 19:44:59
Postat av: lotta

Måste du verkligen borra upp dom? Kan du inte hänga dom i gardinstången?

2011-06-17 @ 00:04:17
Postat av: Sune...the girl

Svar till Lotta: I gardinstången? Är du på riktigt? Den ska hängas i taket..mitt i! Inte i fönstret. Det är en taklampa för bövelen.

2011-06-17 @ 01:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback