Skit äre mä´t!

Jag har inte gjort mycket idag heller, mina räjs på toa har sugit musten ur mig. Jag har mest legat i sängen, tittat på film och försökte få i mig lite mat men det kom ju ut bakvägen en timme senare. Iza har legat bredvid mig, klappat lite på mig, satt klorna i kinden på mig och varit allmänt jätte...gosig.

 

Jag har ömsom frusit och ömsom svettats men varit allmänt slö. Halsbrännan från helvetet har också varit min ovän idag.

Nyss vågade jag mig ut till ICA för att försöka hitta nåt som är tillräckligt milt för magen för att få behålla det.

 

 

Hoppas att detta är magens bästa vän så dom inte blir ovänner därinne för jag är väldigt hungrig men vågar inte äta/dricka nåt annat än detta just nu för imorgon måste jag försöka mig på att åka till Willys för att handla med dottern, det ekar väldigt i både frys och kyl tycker jag och så kan man ju inte ha det, förhoppningsvis handlade alla idag så vi är så gott som själva, men fler tänker väl som jag antar jag, as usual!

Nu har jag druckit lite blåbärssoppa och det är ju bara så gott, håll tummarna för att det behålls i magen också!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: människanfrånförr ;)

stackare där... Men proviva brukar funka bra, när man inte får behålla nåt annat =)

2011-06-27 @ 22:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback