Sol? Bah!

Efter att ha haft regn i flera dagar hade vi full sol igår, det var så underbart, så skönt och jag fick låna en solstol av Ewa, den hade jag tänkt att sitta i nästan hela dagen idag. Jag vaknade runt 8.30 och slog upp balkongdörren, den där solen, den fanns ingenstans, den har tagit semester från min stad! Den där solen ska jag ha ett snack med, vadå ha mage att visa sig en dag och sen försvinna igen för att åka till nåt roligare ställe, istället är regnet tillbaka, kan bara säga att det är inte detta jag vill ha besök av, tänk om det har flyttat in för gott? Schaaas säger jag!

Tisdag idag, precis som för en vecka sen alltså. Midsommar närmar sig och det ska bli skitkul!

Förövrigt har jag ont i ryggen efter att ha legat i samma ställning hela natten, det mina vänner, det suger getstjärt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback