Sveriges absolut sämsta lag?

Jag är inte riktigt med det klara med om detta bara gäller Stockholm eller hela landet men cyklister kan komma att få köra mot rött och cykla på enkelriktade gator. När jag läste det så började jag skratta och började leta i huvudet om det var 1 april men nej då, 13 juni är det och japp Stockholmspolitiker vill tillåta cyklister att göra detta för det är ändå så många som gör det. Men herregud, det var väl ändå det absolut sämsta jag har hört, alla kör ju inte mot rött idag men blir det lagligt så lär alla göra det och blir det inte KAOS då? Men som sagt, jag är lite osäker på om det bara gäller i Stockholm eller överallt.


Efter 73 år har Stålmannen kastat kallingarna för att se lite tuffare ut och inte se ut som en skridskolöpare. Hur skönt är det att ha hela paketet fritt under dräkten då? Och vilket paket han fick sen! Har någon sagt att han ser ut som en skridskolöpare? Har jag ALDRIG tänkt på. Nåja, förändring är väl bra och vi får la se om vi får läsa framöver att han tar på sig kallingarna igen för att han blev antastad av nån kvinnlig seriefigur som Brummelisa eller nåt.



Kommentarer
Postat av: Martina

HAr han haft kalsonger? Se där ja, hade jag ingen aning om.

Appropå hänga fritt så har han väl kalsongerna UNDER dräkten som normala människor nu då kanske.

2011-06-15 @ 17:42:43
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback