Tokyo beef teriyaki

Jag är ju testpilot för Smartson och idag fick jag hem kupongen för Findus World Selection.


Jag gick till ICA och köpte en av tre maträtter som finns i den här kategorin, eller ja, i alla fall vad vårt ICA hade.

Jag trodde att förpackningen skulle vara något större men det fick duga som aptitretare för det här matvraket. Jag blev dessutom glatt överraskad måste jag säga.

Det var skitgott! Inte så smaklöst som många andra färdigrätter heller och det är jag väldigt glad över. Vad det är i? Äggnudlar med nötkött, vattenkastanjer i sojasås och grönsaker i en salig blandning (beror på hur mycket du rör om). Den ska vara i micron mellan 7-8 minuter. Jag rekommenderar den. På mitt ICA kostade den 29.90 och betalar man (som jag nu slapp) så finns det även en kupong med 5 kr rabatt bredvid. Skitbra eller hur. Testa den vet ja!



Kommentarer
Postat av: Britt

Kan jag faktiskt tänka mig att göra!

2011-06-10 @ 21:17:02
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback