Trött jag blir

Idag när jag drog upp persiennerna så såg jag solen, så underbart! Väntade på att den skulle komma till min balkong, den kom och ... gick. Va fan, när den väl får plats på min balkong så har den beslutat sig för att inte vara där så länge som jag velat, den velar, den velar verkligen fram och tillbaka och nån jävla kurragömmalek har jag inte lust med. Antingen får den försvinna helt eller stanna för gott! Sicka barnsligheter och leka tittut med mig.

Är sommaren över för den här gången? Ska jag ta fram dunjackan, näbbstövlarna och den fejkade marsvinsmössan igen eller? Det var inte riktigt vad jag hade beslutat mig för att ha på mig på midsommar faktiskt. Vi kanske inte ens får ner midsommarstången i backen utan jag som utböling i Annelies midsommarsällskap får stå och hålla den hela dan/kvällen och natten. Kul!

Förövrigt ska jag tvätta idag, gött att det nästan inte är något långärmat denna gång, inte så tungt liksom.

Jaja, får hoppas att solen läser detta och bestämmer sig för att vara snäll mot mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback