Vem?

Det är tomt här. Vem ska jag nu blåsa i fejset med snarkmasken (den blåser ständigt ut luft)? Vem ska jag nu be om ursäkt för att min röv ger ljud ifrån sig utan förvarning? Vem ska jag nu få ge ett leende så fort jag vaknar? Vem ska nu ge mig mattips och dessutom laga den? Vem ska nu ge mig komplimanger trots att jag ser ut som en påse med hundbajs eller har ränder i hela fejset? Vem ska nu klappa mig på magen och undra hur långt gången jag är? Näe okej det sista var inte sant men ändå.

Vi har ungefär samma humor, eller ja, hon skrattar åt mig...och jag med fast vi är rätt olika till sättet. Hon är lugnet själv medan jaq är lite som en duracellkanin eller en pajas. Jaja vi får se hur det blir.

Jag saknar henne i alla fall.



Kommentarer
Postat av: jennyduvet

Mm... Den där människan från förr saknar Dej oxå..me eller utan masken o magen, serru. Japp, såärebara! =)

2011-06-08 @ 18:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback