11-11-11

Detta är ju ett magiskt datum, att man får uppleva det liksom. Det är nästan bättre än att få uppleva det igen om hundra år.

Idag förlovar sig många, andra går till prästen och förhoppningsvis lär ingen glömma av sin bröllopsdag!

Hade jag nu varit sådär sketosingel och haft en tjej som passade mig som handen i handsken, dvs lika crazy som jag och lite mer därtill så kanske man hade överraskat med nåt kul för henne just idag. Typ att ha diskat eller nåt.

Till prästen skulle jag nog inte gå, för tänk om man föreslår det just idag (överraskningen) och hon ba: "HAHAHAHAHA, med dig?! HAHAHAHA". Då skulle jag ba: "Nääääe jag bara skojade HAHAHAHA" och sen skulle jag låsa in mig på toa och känna mig så där totalt värdelös som man kan känna sig ibland.

Denna dag ska bli speciell. Jag har duschat tex, jag har även dammat, diskat, fixat avloppet i badrummet, vaknat en ledig dag skettidigt, långt före tuppens galande till och med.

Speciellt ska jag vara hemma, DET är fan sketspeciellt!

Ska ni fira denna dag på nåt särskilt sätt?



Kommentarer
Postat av: Martina

Jag städade jag med och kände mig attans speciell.

Speciellt som att jag faktiskt torkade golvet också!

2011-11-11 @ 17:39:38
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback