Göttans!

Inatt somnade jag runt 1.30 och sov till 9.12, så underbart! Och det som är mest underbart är nog att jag mår bra idag, borta är allt från gårdagen, utom frisyren, den är nog densamma, katastrof! Men det viktigaste är att männen i huvudet med sina verktyg är borta, dom har nog flytt till grannen över eller nåt. Det är bra, riktigt bra!

Jag ångrar inte att jag inte festade igår också, inte det minsta faktiskt. Idag blir det till att ta tag i sånt jag inte orkade med igår, som att diska tex, disken hotar med att flytta in i andras skåp om dom inte får bli rena och ställs in i deras ordinarie skåp och jag har ju inte råd att köpa andra kökstjofräs så jag får helt enkelt ställa mig och plaska i diskhon lite senare.

Jag har dammsugit i alla fall, dammråttorna var nära att anfalla mig så jag har gått en match mot dom och jag vann!

Söndag idag, den dagen suger egentligen men ändå, man får göra det bästa av situationen med andra ord.

Nu ska jag duscha och göra mig redo för disken. Ha det!


Kommentarer
Postat av: Martina

Visst är det härligt när man äntligen orkar slåss mot sina demoner, näää jag menar dammråttor, och dessutom vinner!

Jag gjorde detsamma igår. Jag vann jag med :-)

2011-11-20 @ 14:52:42
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: jeanette sandelin

här sugs med dammråtteinhalatorn lite jämt som oftast. vi är popcornnördar... vilket betyder lite dammsugning då och då...

annars har jag migrän sen två dygn och har sååå roligt så...

lyssnar på ted gärdestad - han passar alltid :)

2011-11-20 @ 15:59:19
URL: http://jeanettes.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback