Jippie

När jag kommer hem så kommer Nogger och möter mig vid dörren, hon jamar så hälften vore nog, springer in i vardagsrummet och där ska jag då ta fram hennes leksaker ur en låda, helst slänga dom på henne så hon ska fånga dom en efter en.

Vilken ska jag ha ihjäl av dom?

 

Det fick bli den mörkrosa bollen som garnet virats av, I will kill you!

 

Jag ska helst stå där och bara titta på annars pekar hon tass åt mig och fnyser.

 

Vad Iza gjorde under tiden?

 

 

Hon låg och tog det kallt i badkaret. Det gula ni ser till höger om Iza är inte skit, det var där när jag flyttade in och går inte bort, nu vet ni det!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jeeennyy!

Dom e såå jäkla fina!! =D Pussa dom från den bastanta norrländskan..!

2011-11-16 @ 21:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback