Julklappar är inköpta och betalda

Under några veckor har min dotter skickat MMS på saker hon önskar sig i julklapp. Nu har jag köpt flera av dessa och jag är så himla glad och stolt över att få ge dessa till min dotter då min ekonomi är som en droppe i havet. Jag kommer gråta med min dotter på julaftons kväll när hon öppnar dom och gråter av glädje. Jag gillar att ge bort saker, saker som jag vet att folk vill ha, om jag har ekonomi till det vill säga, vilket i och för sig inte händer så ofta numera. Men jag är en "gemänniska" mer än en "tamänniska".

Ni ska få se julklapparna före henne så säg inget till henne är ni söta, okej? Bra!

Hon har humor min dotter

 

En söt docka

 

Självklart en dockvagn till "Emil"

 

En ny bil vill hon också ha, en turkos!

 

En sån här hade hon för 2 år sen men vill ha en sån igen.

 

Jag kommer vara den bästa mamman i kommun nu när hon får allt hon önskar sig. LÄNTAR till julafton kan man säga!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Martina

HAha vad gör man inte för sina barn va? ;-)

2011-11-03 @ 13:45:56
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Greger

Märklig blandning av julklappar det här ;)

2011-11-17 @ 12:28:04
URL: http://www.brajulklappstips.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback