Tillbaka!

Ja idag kunde jag äntligen cykla till jobbet igen. Direkt när jag kom fick en annan åka någon annanstans, här flyr folket från mig...trots att jag duschade imorse och allt.

Tre killar fixade med att polera golv och ska sen slipa vad jag tror, är inte helt säker. Det där medlet luktar rätt gott. Dom tog tjejernas omklädningsrum och 5.5 timmar senare hämtade jag lite snabbt mina kläder i mitt skåp. Nu sitter jag här och tycker att hela jag luktar kattpiss. Fy fan vad det stinker! Och då är det alltså av kläderna som jag hade i mitt skåp, dom där skåpen är liksom inte så jättetäta så doften satte sig.

Killarnas omklädningsrum, så blankt att man kan spegla sig i det. För att folk inte skulle gå in fick det bli en mopp lutad mot dörren. Någon råkade ta bort den där några minuter och då jävlar gick det in en med skor och allt, jösses liksom, golvvård, vad är det?!

 

 

Här håller dom på att "dammsuga" det rent, fråga mig inte hur men fint blev det i alla fall.

 

Tiden har flugit sin kos idag bara för att jag hade fullt upp med både städ och tvättmaskiner, borstning av svep, upphängning av microdukar i torkskåpen och sen tyckte chefen att jag minsann kunde bocka av alla kläder som hade kommit och vad ska jag säga som icke anställd som vill bli det om inte ja liksom.

 

 

Varma mössor, fleecetröjor och t-shirtar så nu ska väl inte gubbarna ute frysa några delar av kroppen i alla fall.

 

Ja det var väl allt för nu.

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback