6.5 år senare

Jag satt här i lugnan ro när jag fick ett sms av en tjej som jag hade mycket kontakt med för 6.5 år sen. "Hej vad görs?" Jag svarade: "Inte mycket". Och hon ba: "Jag är i din stad nu".

Jag blev pigg på 2 röda. Jösses, hon är i stan! Hon bor liksom nästan 15 mil från mig. Hon kör buss så hon hade hämtat folk i Göteborg och skjutsat hit. Rackarns kul att träffa henne igen. Sist vi träffades var 19 juni 2005, fråga inte varför jag kommer ihåg exakt datum.

Jag fick inte lägga ut kort på Facebook men fick lägga ut dom på min blogg (hon fattar inte att folk från Facebook läser min blogg).

Hon hade en halvtimmes rast innan hon skulle bege sig hemåt igen så vi satte oss på pizzerian mittemot mig. Det tog lite tid innan vi hittade en lämplig parkeringsplats.

 

 

Till slut funkade det, utan p-böter!

 

Jag är svag för tjejer i slips och för att spä på det hela så är jag väldigt svag för tjejer med bruna ögon också (dom ögonen har jag drunknat i mer än en gång om man säger så).

 

Becca i sitt rätta element. Snygg som få och ni som undrar, NEJ hon är inte flata. Hon ser bara sån ut.

 

Skitkul att träffa henne igen efter flera försök men då har jag varit upptagen med annat. Nu går det väl 6 år till innan vi träffas eller nåt.

Detta kommer jag leva på hela dan, jävla tur att jag tog ledigt just idag!

 

Tack Becca för att du smsade.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Martina - Tävling på gång nu och ännu en på lördag!

Vad härligt att träffa gamla vänner sådär!

Det var nog ödets mening att du skulle ta ledigt idag...

2011-10-28 @ 20:22:52
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback