Bloglovin

Ni som har egna bloggar vet säkert vad "Bloglovin" är för nåt men ni som inte har nån aning...kan googla på det.


Skoja! Tryck på knappen som det står "Bloglovin" (ganska logiskt) i menyn så prenumererar du på mina inlägg. Klicka också så att du/ni/den/det får mail när jag skrivit ett nytt inlägg. Kanske inte så frustrerande som att gå in 511 gånger här och sucka, dra ert hår, dunka näsan i väggen när det inte skett nåt nytt.

Vill ni göra just det så fortsätt med det då för bövelen! Ni andra som inte vill ha näsblod kan ju göra just det jag skrev först. Nej ni får inga bajspåsar hem i brevlådan om ni inte gör det, jag är en snäll Sune. Jag ser inga mailadresser, jag ser enbart antalet prenumeranter så ni vet.

Tja tja!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback