Fredag!

Äntligen kan jag åka till jobbet idag, yrseln är borta, ,magen verkar sköta sig rätt bra, jag har sovit gott i natt och det verkar bli en fin dag idag. Kan man önska sig mer en fredag? Tror fan inte det alltså.

När klockan ringde förbannade jag lite människan som hade mage att ringa mig mitt i natten men har man varit hemma i tre dagar utan att behöva ställa alarm så kan det lätt bli så.

Såg ni programmet "Drömmen om ett barn" igår på tv3? Jag gjorde det inte när det sändes för jag såg "Robinson" men sen såg jag en vän på Facebook som skrev ut hur hon bölade så när jag skulle sova tog jag fram det där på tv3play och ja, jag kunde bara hålla med. Jag är rätt känslig, jag kan böla för mycket och likadant var det igår när en av paren åkte ner till Sydkorea och hämtade hem en liten söt tjej på 8 månader. Oj oj, böl böl när dom för första gången fick se tösen, böl böl när dom själva bölade, bölade när dom kom till flygplatsen i Sverige och böl böl när pappan pussade tösen med sneda ögon, så fint och sen snöt jag mig i örngottet, eller näe det gjorde jag inte men jag kunde ha gjort det för att snoret inte skulle rinna ner i munnen. Ni åt inte frukost/lunch/middag/kvällsmat nu hoppas jag för då kan jag inte be om ursäkt för jag har faktiskt varnat för att ni ska äta till min blogg.

Vad händer för er idag?

Japp rösta rösta på mig i tävlingen som kan ge mig ett drägligare liv, man kan rösta varje dag bara det har gått 24 timmar emellan HÄR!






Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Maila din adress på [email protected] och ha en himla fin helg!

2011-10-07 @ 09:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback