Jajjemensan

Ja ni vet ju att jag vaknade långt innan tuppen idag, man blir något piggare om man cyklar 3.7 km.


Min pissiga mobil har en kamera som är VÄLDIGT farträdd av sig, så när man cyklar eller gör något fortare än en snigel så ser det ut så här.

 

 

Därför måste man stanna cykelhelvetet och stå helt blickstilla om det ska bli nåt bättre, nåja, motivet är ju detsamma och henne kan jag inte göra så mycket åt faktiskt. Det var kallt ute i morse som ni ser, alldeles röd om kinderna (läs grisrosa).

 

Det har varit en bra dag på jobbet, jag jobbade, andra jobbade, andra hade rast när jag jobbade, andra jobbade när jag hade rast och sen hade vi möte i 1 timma och 20 minuter, då höll jag på att somna.

 

Jag är hungrig men orkar inte laga mat, någon som känner sig manad att åka hit med en pizza? Inte?  Kinamat? Inte? Va fan har jag för läsare egentligen, latmaskar! Sa jag att jag har pizzeria rätt över vägen och kinakrogen 50 meter bort? Inte? Okej.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: elinlicious

Ojdå vilken trevlig blogg man trilla in i :)

Många kramar

elinlicious

2011-10-12 @ 15:14:32
URL: http://elinlicious.se
Postat av: Inna

Möten på jobbet har en väldigt hög sömnfaktor. Spec. efter lunch, då paltkoman infinner sig.



Min kamera är inte bara fart rädd. Många gånger så har fotografen fått parkinson eller "skulwa" som man säger i Bohuslän.



Här blev det fjärtsoppa till middag. Kokad igår och värmd i micron idag. Smakar alltid bättre andra dagen.



Tjolahopp!

2011-10-12 @ 20:33:22
URL: http://innas.se/blogg
Postat av: Martina

Jag tycker den första bilden var jättefin faktiskt.

Ok, andra med då om du tjatar :-)

2011-10-12 @ 23:15:24
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Britt

Tycker också första bilden är fin...konstnärlig...mer som en målning.



Hade jag levererat pizza till dig från Luleå hade du nog fått den lite väl sent...inte för att jag vet var du bor...men jag anar att det är en bit från Luleå.

2011-10-15 @ 19:14:18
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback