Men nej!

Jag är chockad! Roshana åkte ut ur Idol, hon åkte ut! Idag kanske hon inte sjöng så bra men varenda gång före har hon levererat men det är ju hur folk röstar såklart men hon är verkligen en av de bättre i år. Det kommer kännas konstigt utan henne i programmet. Själv håller jag ju på Linni Barresjö som bekant, jag får gliringar på Facebook för det och folk tror att jag är kär i henne och partisk, hell no! Jag blir inte kär i 16-åringar, jag gillar hennes stil, hennes unika röst och sen är hon ju förbannat söt men kär, nej!

Skrattat har jag gjort också, ja herregud när Anders Bagge kallade Laila för sin fru, det var lite pinsamt, det var ju trots allt en hel del år sen dom var gifta liksom. Men men han bjuder på det.

Chocken över Roshana måste lägga sig snart för jag ligger fortfarande i soffan och ser ut som en fågelholk.

Tove Styrkes hår då? Hon har verkligen gett "Rädda barnen" ett ansikte.

Ja det var väl allt för nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback