Nämen titta vad jag hittade!

Eftersom jag har en sån pissig mobil med pissig kamera så tar jag sällan kort när jag är ute men jag tittar alltid dagen efter ändå och kolla, kolla vad jag hittade!

Detta är alltså tjejen som tycker att jag är en kändis. Henne träffade jag ju igår med sin pojkvän som heter..som heter..som heter, äh, minns inte, vi säger Bertil så blir det bra. Så fina så.

 

 

Idag mår jag förövrigt kanon! Tack vare Bamylen inatt, den går jag inte och lägger mig utan. Jag vaknade 9 imorse och kände efter hur jag mådde och dra på trissor, jag mådde urbra och vad tänkte jag då tror ni? Precis, det är bara att gå på´t idag igen alltså! Yaaay!

 

Idag ska folk klä ut sig, som ni vet och ser så behöver jag inte göra det, jag är en halloweengris året om.

Min mage är som en potta med skit men jag får väl hälla i mig alla 100 magtabletter så mår jag....inte alls bra näe. Men men, party party ikväll igen alltså. Hur orkar jag? Det svarar jag på i morgon!

 

 


Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

inte fel med party!

trots alla magar och pissig skit i världen.

ha det gott bruden :)

2011-10-29 @ 17:32:15
URL: http://jeanettes.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback