Torsdag, full fart mot helgen!

Ja herregud vad veckorna går fort. Snart sitter man där på hemmet, pillar på den virkade dukens fransar, väntar på att någon från hemtjänsten ska byta blöja på mig eller att jag ska få besök av dotter med sina 5 barn och 10 barnbarn. Så fort kommer det att gå.

Idag gick det också fort. Idag hade jag marktjänst då den "ordinarie" jobbade på annan plats. Jag hade också hand om tvättstugan. När den andra job:aren kom in efter att ha städat två trappuppgångar så kom hon hon med en plastpåse med svep som det KUNDE ha varit glassplitter i, för säkerhets skull tog jag på mig skyddsglasögon, job:aren tog därför kort.

Vem vill få glassplitter i ögonen liksom, på Samhall har vi resurser!

 

Om en vecka tas mina tillfälliga arbetsuppgifter ifrån mig, då kommer "Utropstecknet" tillbaka från semestern. Han är så välkommen så, nu vet han att han kan slå ner röven i soffan medan jag kör ut lite svep till olika ställen. Inte stressa inte!

 

Imorgon är det fredag...ja det var väl allt för nu.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

kanske man skulle ha skyddsglasögon lite oftare...

med tanke på all skit man tvingas ta del av.

å andra sidan finns ju sååå mycket vackert oxå - som du och jag!

tjing tjong långkalsong från dalsland//

2011-10-20 @ 17:35:52
URL: http://jeanettes.bloggo.nu
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

SV: Tack fining :)!



Såg nog dig cyklandes förra måndagen vid hertig karls torg, typ vid 07.35. Milton kände igen dig och pekade.



2011-11-25 @ 01:13:27
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback