Vad fan lider hon av?

Jag såg programmet där Hollywoodfrun Gunilla Persson fick sin 9-åriga sjuka dotter att gå med på att vara med på sångtävlingen. Jag såg uttrycket i dotterns ögon, jag såg också hur Gunilla sa att det var Jesus som fick henne att kräkas.

Nu går Gunilla Persson ut med att vi svenskar är avundsjuka, då undrar jag...PÅ VAD?! Det är väl för sjutton inte på att hon har en dotter som kan sjunga som vi reagerar? Näe, vi svenskar har ögon att se med, ögon som Gunilla inte alls verkar ha. Dottern är ju för fan livrädd för morsan. HUR kan man tvinga sitt eget kött och blod att göra nåt sånt här när man helt klart ser att dottern är sjuk? Är det så här varje amerikansk morsa gör i USA så är jag förbannat glad över att bo i Sverige för jag skulle aldrig utsätta någon för sånt här.

Gunilla Persson har väl också bott i Sverige? Har inte hon fått en svensk uppfostran? Blev hon behandlad så som hon behandlar sin dotter nu? Tvivlar på det faktiskt. Hon skriver också efter att fått hot och dylikt att hon skyddar sin dotter från sånt som skrivs på Facebook, vet du Gunilla vad vi svenskar gör? Vi vill skydda henne från dig!

Stackars barn säger jag bara.


 

 



Kommentarer
Postat av: Martina

Ja, något fel är det där inne i det förvirrade lilla huvudet hos Gunilla.

Jag får liksom läskiga tankar om vad den där kvinnan utsätter sitt barn för när det INTE är kameror som filmar.

Har bara sett 2 avsnitt av serien för jag klarar inte av att se just Gunilla....

2011-10-04 @ 09:47:47
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Mia

Det finns sk fotbollsföräldrar som är tusen gånger värre än Gunilla. De står och skriker på sina barn inför andra och stressar dem till att göra mål. Allt för att de själva ska bli glada.

Gunilla har fått ta mycket skit, jag tycker att så himla farligt var det väl inte..? Jag tror folk irriterar sig på att hon nämnde Gud och Jesus, det sticker alltid i ögonen på svenskarna!

2011-10-04 @ 13:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback