Johans foton!

Johan snubblade jag på för 2.5 år sen på ett ställe där man gav ris och ros till olika bloggar, samt att han var en av de som skrev egna repotage. Jag..ja jag var bara en av de som kommenterade på det där stället. Tydligen kommenterade jag så roligt att de ville ha med mig på sajten. Lagom när jag skulle skriva om en artikel lades det ner. Schysst liksom. Men nog om det.

Johan har funnits på min Facebooksida sen dess och kallar mig skev, det är jag gärna!

I alla fall så har nu min gode vän Johan vart ute och fotat och inte bara fotat, han har fotat fint, jättefint faktiskt. Det är ju inte så att han åkt till New York och fotat "Frihetsgudinnan" där hon står och håller en macka i handen..eller vad det nu är.

Han har nu lagt in sina alster på Instagram, det verkar alla ha numera, dock inte jag då min mobil inte har den versionen man måste ha (damn). Gå in och glo! Dom är fina och tycker ni att det finns någon som ni tycker är extra fin som ni vill ha som Canvas (tavla) så får ni beställa det såklart! Tipsa gärna om denna länk på era Facebooksidor, Twitter och andra forum ni huserar på.

Johans döfina foton
och det är inte bara hans foton som är fina, han är det också, dock inte till salu och sen skulle ni se hans son, oj oj, jaja han är bara 1 år men kommer bli en hjärtekrossare. Klicka nu på länken fort som fan! Tack för intresset och välkommen åter.





Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för tipset!

2012-04-25 @ 13:43:08
URL: http://dahlian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback