Big Brother 2012

Ja vad säger man om årets Big Brotherdeltagare? Klart som fan att det ska vara olika individer där, det är ju det som gör teve. Alla får vi ha våra åsikter och jag har min, jag gillar INTE Hannah Widerstedt. Sen om hon älskar att provocera folk på sin blogg med sina fåniga videoblogginlägg skiter jag i. Att använda "bög" som skällsord kan göra mig förbannad.

Sen var det en Nadja som ska ha barn om 3 veckor, hur tänkte hon och produktionen där? Ska hon föda i teve? Ska hon ta hand om barnet i huset? Ska dom andra deltagarna få höra barnskrik dagarna i ända? Hur länge kommer hon att få vara kvar just därför? Eller ska hon vara på sitt rum hela tiden? Kul liksom, verkligen skitkul.

Får se hur länge jag kommer att stå ut denna säsong. Nån 24-7 blir det inte för mig i alla fall.

Ja det var väl allt för mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback