En blé så glá!

Inatt har det ju som sagt snöat flera centimeter, två av jobbarkompisarna som har jouren hade tagit snöplogarna och kl 7.30 när jag kom med bussen så var mycket redan plogat.

Eftersom vi måste veta om det kommer snö så har vi nåt som håller koll på det hela.

 

Denna sida har varit uppe hela dagen på datorn. Det lär komma mer snö! Jippie säger alla och fattar snöspadarna. Idag köptes 6 stycken till in. Nu kan det få komma flera meter om det är så.

 

Själv har jag varit på kontoret, torkat golv, torkat golv och torkat mer golv, däremellan borstade jag svep och allt sånt där som tillhör, göra rent på toaletter efter folk som inte har vett att kolla hur mycket spår det finns kvar efter att dom gjort nr 2!

 

Till frukosten skulle jag välja en läsk ur kylen. Vad fick jag se?! Va jag blé glá!

Julmusten tog ju fan redan slut strax efter jul i min stad så jag blev liksom dubbelt så glad att jag idag fick dricka det igen. Det var urgo!

 

Ja det var väl allt.


Kommentarer
Postat av: Britt

Julmust och Påskmust har jag hört talas om...men Kalasmust? Den var ny.

2012-02-14 @ 22:19:09
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback