En prinsessa är född!

Jag brukar sällan vakna 6.37 när jag är ledig men tack vare min fulla blåsa gjorde jag ju det då. Jag låg fortfarande kvar i sängen när jag gick ut på Twitter och såg Titti Schultz på Rix MorronZoo där hon skrev att Kronprinsessan Victoria och Daniel fått en liten tronarvinge och att en presskonferens med Daniel skulle ske klockan 7 på Karolinska sjukhuset. Jag gick upp och satte på teven, det har jag inte gjort på många år så här tidigt heller.

Jag såg presskonferensen där Daniel avslöjade att dom fått en liten prinsessa. "Hon låg på sin moders bröst och dom verkade ha mysigt när jag gick så det var svårt att slita sig". På 3 minuter var det över och han gick.

Grattis Vickan och Daniel till er lilla prinsessa!

Igår skrev jag på Twitter att jag kanske skulle gå upp och titta på Gomorron på SVT1 just för att jag igår blev erbjuden att komma upp och sitta i morgonsoffan just där. Varför? Jag fick en kommentar på min blogg.

Jag fattade ingenting, hennes mailadress avslöjade att hon jobbar på SVT och ja ba:" Wtf, jag som aldrig tittar på SVT". Melodifestivalen och Kalle Ankas julafton är väl enda gångerna som jag skulle kunna se deras kanaler. Sen fick jag ett mail.

 

Jag kollade upp henne på Twitter och då såg jag att hon ville att unga arbetslösa skulle höra av sig. När Malin mailade mig senare och frågade hur gammal jag var och jag avslöjade att jag var 42 så hörde hon inte av sig mer. Hur ung ser jag egentligen ut på mina kort på bloggen?? Jag mailade henne om att det var lite för kort om tid, jag skulle behöva nya kläder, klippa mig, färga håret och hade inte råd att åka upp.

 

Nu när jag tittar på Gomorron så vete sjutton om det ens hade blivit nåt utrymme för mig att prata om min arbetslöshet nu när en liten prinsessa föddes 4.26 imorse.

 


Kommentarer
Postat av: Gealach

Vad märkligt att de hör av sig med så kort varsel! Vem skulle ha tid att ställa upp då?

2012-02-23 @ 08:29:02
URL: http://gealach.wordpress.com
Postat av: Jonna

Haha, älskar kommentaren ovanför!



(Ja, och dig med Sune ;)

2012-02-23 @ 19:01:25
URL: http://daqueen.webblogg.se/
Postat av: Nina

Haha! Men du SER ung ut, you lucky bastard. :-)

2012-02-23 @ 20:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback