Inte som planerat

Jag har tvättstugan idag eftersom jag faktiskt är feberfri! Det är massa yaay på det tycker jag. När jag hade stoppat maskinerna fulla med tvätt gick jag till ICA för att få tag på en bra bok. Jag hittade flera, bl a Alex Schulmans bok "Att vara med henne är som att springa upp för en sommaräng utan att bli trött" (lång titel), men jag hade inte råd med den, lite synd för jag gillar Alex som många redan vet. Jag blev utan bok. Istället köpte jag detta.

Hela vägen från ICA och hem (100 meter) tittade folk på mig för att jag gick med denna i näven, är det inte fullt normalt då?!

 

Nere i källargången hittade jag katten igen, hon som jag nu vet att det är tittade på mig med sina fina ögon, sprang till mig när jag satte mig ner på huk och lockade på den. Hon strök sig mot mina ben, hon hoppade upp i knät och hade sig, en dörr upp till en trappuppgång var lite öppen så jag gick upp där för att sen få den dit. Vet inte var hon bor! Hon verkar få mat i alla fall för hon är inte onormalt smal.

 

 

Tycker nog att man ska sätta en adress på halsbandet så man vet vart man ska släppa in den.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback