Jag är inte SÅ efter...faktiskt

Oj oj oj, jag kan säga så här. Jag har nu gjort slut! Jag ville ju vara trogen egentligen men så blev det alltså inte. Jag kunde bara inte gå förbi erbjudandet liksom. Den jag hade var rätt bra men jag ville ha något annat som fungerade bättre för mig liksom. Man måste förnya sig, inte gå och älta med det gamla i tid och otid. Gammalt och förlegat.

Jag har en ny kärlek. Så här ser hon ut.




En  kompis skickade ut på Facebook att hennes son ville sälja sin Samsung galaxy 3 för 500 kr och jag nappade. Det är ingen galaxy S2 som jag vill ha men jag tar denna så länge tills jag har råd. Jag får dessutom dela upp betalningen. Underbart! Så from torsdag när jag är arbetslös så har jag fullt upp med att lära mig denna, var så säkra! Min Nokia gråter nog floder efter alla år men det får hon ta. Ombyte förnöjer!

 

 


Kommentarer
Postat av: Ingvar Gustavsson

Jag gråter inte för en Nokia, jag gråter inte för en Samsung.

Jag gråter för att jag har förlorat dig som arbetskamrat.

Vardagen blir åter tung.

Kram

2012-02-28 @ 23:33:54
Postat av: Martina

Grattis till nya telefonen!



Vad gullig han är Ingvar som skriver så här ovanför! :-(

2012-02-29 @ 19:02:56
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback