Snälla säg att vi inte är själva om det

Jag fick ju en router ni vet, vi ringde till raringens bror och han skulle hjälpa oss över telefon att få igång det. Då säger han att jag säkert har router inbyggd i mitt modem. Raringen har ju försökt själv att ta in sin router och efter att det inte gick så fick brodern en idé om att hon säkert har en router i sitt modem och det stämde. Han sa vad som skulle stå på undersidan på mitt modem och dra på trissor, jag har en router inbyggd för fan!

Nu undrar jag och hoppas att ni är ärliga, visste ni om att ni kanske har en inbyggd router i ERT modem? Har ni det så ska det stå SSID:TN_private..någonting samt ett långsiffrigt lösenord. Säg att jag var först med att informera er om det, snälla!

Annars var gårdagen bra, vi åt pizza, tittade på Melodifestivalen och hade allmänt kul. Sen låg vi och pratade till långt in på småtimmarna.

Saknar ni mig? Inte? Hepp!





Kommentarer
Postat av: Ingvar Gustavsson

Har väl alla... ;-)

Önskar er en fortsatt trevlig dag och fortsättning.

Kram /Utropstecknet

2012-02-26 @ 14:10:01
Postat av: Sune...the girl

Svar till Ingvar: Nehe du för då hade du sagt till mig att man har en router i sitt modem, du ville ju själv ge mig en remember? ;) Kram Kram

2012-02-26 @ 14:52:05
Postat av: Britt

Hade jag inte hört talas om...men så hade jag inte de siffrorna under min. Jag kör ju med gammal stationär dator och lina direkt i ett bredbandsuttag i väggen...modemet är till telefonen. Tur det finns de som kan det där och kan upplysa oss okunniga.

2012-02-26 @ 15:08:31
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/
Postat av: Martina

Vad är en router och vad gör man med den?

2012-02-26 @ 15:51:24
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: annika

ja, jag har då saknat dig. Hoppas du har haft en trevlig helg med raringen!

2012-02-26 @ 16:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback