Tadaaaaa

Ja då kom raringen igår då, inget nervös och bussen kom in 8 minuter för tidigt. Vi gick till ICA och handlade och jag lagade chipslåda som blev väldigt populärt. Hon drog fram en present!

Jag började skaka den och kunde konstatera att det i alla fall inte var choklad. Jag öppnade...

 

Tadaaaa, en router! Min nätkabel är ju lite paj och dras ut ur datorn titt som tätt då "flärpen" gått av så jag har pratat med henne om en router och det tog hon fasta på. Fan va gött att slippa den 10 meter långa sladden när jag förflyttar mig. Kunde lika gärna gått omkring med min stationära kändes det som liksom.

Jag grät, hon grät, föll i varandras armar och jag skrek att det var det finaste jag fått av någon ever! Eller näe, så var det ju inte men glad blev jag..dock utan tårar då.

 

Sen bjöd hon på grogg!

 

 

Min är den gröna och den ljusrosa är hennes. Dock fick vi dela upp det i två andra glas för hon verkade ha tänkt på annat när hon hällde i spriten för det var ungefär som att..ja som att dricka rent! Men det var gott sen i alla fall.

 

Sen blev det "The voice" och prata, prata, kela...med Nogger och sen var det till att sova.

 

Ja det var väl allt för nu.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback