Uppdatering

Händer mycket nu.

Imorse blev det en prinsessa, ja för er som händelsevis varit inlåsta i en kolsvart källare, kista eller på annat vis inte fått veta förrän nu.

Jag ringde min frisör och frågade om jag fick klippa mig idag men betala imorgon, det fick jag så nu är jag alldeles nyklippt och jag har färgat håret, yaaay.

Imorgon är det sista dagen på Samhall på gud vet hur länge.

Imorgon är det också socmöte och sen på kvällen kommer raringen och ska vara till på söndag eller om hon nu av någon anledning inte vill hem stannar till..gud vet hur länge på det också!

Jag kommer att skriva ett blogginlägg per dag så ni inte glömmer av mig menar jag!

Ja det var väl allt för nu.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback