Värsta röstningen ever!

Ja jag var ju inte ensam om att se spektaklet Björn Ranelid i Melodifestivalen ikväll, men vad är det för dårar som röstade på honom så han gick direkt upp till Globen? Ja jag vet en i alla fall men jag outar inte henne.

Så här såg det ut på Twitter när det var klart att han vann.


Ola Lustig som är en av programledarna i RixMorronZoo har ju under hela veckan haft i uppdrag att få Björn Ranelid till Globen och den fan lyckades, han lyckades ta mig fan! Jag och många med mig var vrålförbannade för många röstade på den bara för att det var en kul grej att just rösta. Dårar, jo jag sa dårar! Han sjöng ju inte ens och vad var det för jävla dålig connection mellan honom och hon som han sjöng med då?

Pinsamt var ordet Björn Ranelid, pinsamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback