Borttappad lott

Vad skulle ni göra om ni vann 3.7 miljoner? Jag skulle göra en himla massa. Vad skulle ni göra om ni tappade den här lotten på vägen när ni skulle hämta ut den då? Skrika i högan sky? Slita ert hår? Idiotförklara er själva och självmant sätta er på hispan? Med min otur så skulle jag nog tappa lotten på vägen jag också. Det hade vart för bra för att vara sant att just JAG skulle vinna så mycket. Den här mannen tappade just sin lott på vägen och vet ni inte vart den är men hoppas på att få ut pengarna ändå. Tills dess att jag fick beskedet om pengarna var mina eller inte hade jag nog antingen fått magsår eller dött av oro. Här är resten av artikeln.

Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Jag skulle bli förtvivlad om jag tappade en sådan lott...

2009-08-04 @ 07:41:00
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback