Ny tillfällig julbakgrund

Jag ville förnya lite nu till jul så jag letade som en gnu efter nåt snyggt som också passar en blogg men väldigt många hade motivet i mitten som då blir bakom hela skiten, till vilken nytta då liksom? Näe så jag tog en, gjorde den bredare och knölade in den, nu får den sitta där tills julen är över. Helst skulle jag vilja byta den ordinarie bakgrunden men ändå ha htb-tema men jag kan inte mycket sånt så jag får väl vänta helt enkelt. Vad tycks då? Ful? Fin? Sketsnygg? Anskrämlig? Fruktansvärd?

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Snygg tycker jag!

2009-12-13 @ 10:07:59
Postat av: Doris/doje

Tycker den är jättefin och att du är skitduktig som kan göra sådant !!!

2009-12-15 @ 01:47:10
URL: http://blogg.passagen.se/doje/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback