AC/DC

Min dotter ringde nyss och sitter i grannstaden för att ta tåget till Göteborg. Det blev hastigt bestämt för 45 minuter sen att hon skulle följa med och se AC/DC ikväll för en av hennes pojkväns kusiner hade blivit magsjuk. Hon gillar inte ens AC/DC och det är hennes första stora konsert. Jag är faktiskt inte avundsjuk. Hade det däremot varit Scorpions så hade jag varit det. Dom gör/har gjort hårdrocksvärldens bästa ballader genom åren. Men hon såg fram emot att åka dit iallafall så jag har Iza tills imorrn. Hon har lärt sig att öppna skafferiet själv tydligen för det låg potatis över hela köksgolvet imorse när jag kom upp. Ska jag ge henne en kokbok också så hon kan laga sin egen mat tycker ni? Vore ju på sin plats att hon lagar mat till mig nångång nu när hon fått så mkt mat av mig lixom..japp så får det nog bli.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Hejsan, tack så mycker och tack det dubbla för vinsten. Du skulle hört mitt krik imorse, jag som aldrig vinner :) Kanske turen har vänt! Har lämnat ett mail till er om min adress och namn. Nu kommer jag besöka postlådan gladligen denna vecka :)

2009-06-21 @ 11:09:00
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback