För er som inte går på Pridefestivaler

I år ska jag inte åka upp till Sthlm för att gå på pridefestivalen men jag var där förra året då det var Europride Sthlm -08. Varje år så får man en sk. DogTag av något slag. Förra året var det ett långt halsband med en genomskinlig sak som man kunde skifta i olika färger, dvs vitt,rött och blått. Det var rätt häftigt att se dessa när det blev mörkt. Ja man FICK ju inte dessa DogTags utan man fick dom när man bytte in sin biljett mot sitt armband som man skulle ha på sig hela tiden medan Pride var om man då inte hade en-dags-biljetter vill säga. Jag har försökt att ta kort på DogTagen som fortfarande går att tända. Den blå färgen såg ut att vara vit så jag lät det vara. Men här är den då.







Jag  behöver verkligen en riktigt bra kamera!

Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Det blir med andra ord en lite souvenir att ta med sig hem och samla på :-)

Kul!

2009-05-24 @ 19:51:59
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback