Helt på det klara med vad jag INTE vill ha när det gäller en flickvän

Det här har jag skrivit i min presentation på HBTQ-sajten Qruiser


"Är du en person som säger en sak men gör precis tvärtom? Såna personer är jag förbannat trött på så kontakta inte mig om du tillhör den kategorin.

Jag blir lätt sjösjuk
Jag gillar inte att vara ute i skogen
Jag gillar inte höga höjder (om det inte är helt andra höjder ;) )
Jag gillar inte stora hundar (har blivit biten flera gånger)

Är du svartsjuk?
Tror du att du är ägare till mig?
Har du stora problem med dig själv?
Är du lat och hjälper aldrig till när du bor hos någon över en helg?
Pratar du gärna i telefon när du är hemma hos andra som du inte träffar så ofta?
Offrar du dig aldrig för någon annan för att göra någon glad?
Gillar du att påpeka alla fel och brister till både sätt och utseende direkt till nån?

Är du glutenallergiker så är jag ingenting för dig (här får man tänka långsökt)

Passar du in i i det mesta till ovanstående så har du inget att
hämta hos mig!


När jag läser det ovanstående så ser det ut som om jag är en bitterfitta eller sur förjämnan eller spyr på alla haha. Inte meningen."


Den här presentationen tycker jag säger allt så gud nåde den som tror att hon kan kringgå det där. Ingen ska ändra på sig för min skull och jag ska inte ändra mig för hennes skull heller.

Låter det för hårt? Tror inte det, för nu kan tjejerna antingen gå vidare till nån annan höna eller också flirta med mig om dom inte tillhör dom här kategorierna.

Kommentarer
Postat av: Brutala Bloggen

låter nog aningens avskräckande ja ^^

2009-05-21 @ 14:54:53
URL: http://metrobloggen.se/brutalabloggen
Postat av: C

Glutenallergiker.. haha Den är bra, även om den är lite långsökt för vissa.

2009-05-21 @ 21:32:35
Postat av: Sill-Britt

Jag förstår inte alls det där med glutenallergiker. Vill jag veta? (Jag får det till en massa snusk.)

2009-05-22 @ 12:22:11
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback