Hemma på lunch utan mat

Jag är bara hemma på lunch, ska tillbaka om en halvtimme igen. Jag har fått ett nytt namn på jobbet. Butikens egen lapplisa! Jag går ju omkring och sätter upp lappar hela dagarna känns det som nu och då var det nån som var så fyndig och kom på att hon skulle kalla mig för det. Undrar hur länge det kommer hålla i sig.

I helgen har det figurerat flera mammabloggar som har toppat toplistorna med en fruktansvärd fart, varför? Jo för det var en 14årig blivande mamma som väntade tvillingar, en 14åring som väntade trillingar och en 12åring som hade en bebis i magen. Fejk såklart! En del gör verkligen vad som helst för att komma upp på listorna. Det visades bara gravidmagar här och där men aldrig på ansiktet och det går rykten om att det kan ha varit en och samma person för någon hade kollat upp ipnummer. Men nu är alla dom mammabloggarna bortplockade. Gött!

Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Jag har inte ens sett dem...

Had de varit sanna hade de mer varit tragiska än intressanta, tycker jag.

2009-05-11 @ 13:08:33
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: Em

Tänk om dem var äkta då? Lagom roligt att få sina bloggar bortplockade.

2009-05-11 @ 20:01:04
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback