Överkörd av tåget

Vaknade för tidigt igen och kände mig som om hela min kropp hade körts över av ett tåg i 250. Vartenda eksem på kroppen är upprivet. Vaknade inatt av en mardröm jag inte minns men vet att jag hade svårt att somna om. Är så trött men jag får stå ut dom här timmarna för imorgon är jag ledig tack och lov. Hoppas att jag kan sova relativt länge. En kompis, eller rättare sagt två kompisar ska klippa mig imorgon, spelar ingen roll hur det kommer att se ut. Kanske raka av mig alltihop? Får se hur humöret är imorrn när jag vaknar. Idag är det sol, kanske den gula lampan kan ge mig lite energi så att jag kan genomlida den här dagen iallafall. Förresten så har jag gått ner 3 kilo sedan jag började att jobba märkte jag imorse. Det är ett evigt spring i trappor där och även dit på morgonen, hem på lunch, dit och hem. Har mååånga trappsteg att ta varje dag.
Ett tips på vägen, var rädda om er och era nära och kära. Ta inget för givet och förlita er inte alltid på vad folk säger till er, det kan vända fort.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Haha, inte ska du väl raka av dig nyfärgat hår heller!

Du låter lite gladare idag, härligt!

2009-05-20 @ 08:14:42
Postat av: Schill-Bjitt

Men, hur fanken fick jag det till "gladare"? Kanske för att du skrev om sol och tre kilo.



Jag är lite snurrig idag. Finns på msn och mejl om du behöver kräkas ur dig sen.

2009-05-20 @ 10:01:18
Postat av: Sandra

Oj, det var ju tur det! Man får väll säga grattis eller nått :)

2009-05-20 @ 11:21:05
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: stephanie

hejsan.jag har också problem med eksem.det är inget kul.

2009-05-20 @ 13:06:35
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback