Gosigos

Innan Mia hann vakna till ordentligt hade jag kommit in i sovrummet med en bricka med frukost bestående av kokt ägg, mackor och juice. Nogger höll oss sällskap i sängen och blev dessutom matad med några bitar macka av Mia trots mina förmaningar för att Noggers mage inte är okej än. Sen låg hon mellan oss och njöt och såg ut att ha kommit i paradiset efter att två personer låg och gosade med henne. Medan Mia bäddade och diskade cyklade jag till ICA för att handla tonfisk till risavkoket till Nogger vilket hon tyckte var smaskens, iallafall tonfisken men jag tycker nog att hennes mage är något bättre och fisarna luktar inte fullt så illa längre. Mellan katterna har det också ändrats lite. Iza leker också med leksakerna som ligger framme och fräser inte alls längre och det händer allt som oftast att dom stryker sig mot varandra. Det ska nog bli bra det här tror jag.
Mia har åkt hem och jag är åter ensam med dom. "Ensam mamma söker" är idag och det får man inte missa. Det är nästan bara det enda jag följer eller tittar på när det gäller tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback