Mias sämsta aprilskämt någonsin

Jag pratade med bästaste Mia (eller klantigaste numera) förut i telefon. Hennes aprilskämt gick liksom inte riktigt som planerat om man säger så.

Mia: Vet du vad?!
Jag: Näe?
Mia: Jag har varit med vid ett bankrån idag. Jag var fan livrädd!
Jag: Va? Vad säger du?
Mia: Det var 2 rånare med svarta masker för ansiktet. Dom tog min mobil!

Här fann jag mig ganska snabbt.

Jag: Men om dom nu tog din mobil hur kan jag då prata med dig nu med det nummer du brukar ringa ifrån?
Mia blev tyst och jag riktigt kunde höra hur hon kvävde ett FAN.
Jag igen: Du, detta gick ju bra, du är ju verkligen bäst på att lura folk du.
Mia: Jag tänkte säga klocka först, fan att jag inte sa det!

Ja hon må vara min älskade Mia och bästaste vän ever men bra på att ljuga är hon då INTE!




Kommentarer
Postat av: Jonna

HAHA! Jag är rätt blåst, jag hade säkert gått på det där!

2010-04-02 @ 03:41:46
URL: http://daqueen.webblogg.se/
Postat av: Hillevi

Haha, hon är lika kass som jag på april-skämt!

2010-04-02 @ 09:58:42
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback