Modern family

Innan Talang skulle börja pratade tv4-hallåan om att det skulle börja en ny serie eftersom "Solsidan" tog slut förra fredagen tyvärr. Men denna serie som skulle börja idag skulle vara minst lika rolig.

Jag såg fram emot detta hela "Talang" och väntade nästan på att klockan skulle gå fortare.

Jag sitter fortfarande och fnular på om jag ska skicka en påse nygjord hundbajs till den där hallåan eller om jag ska skicka henne boken: "Köp dig humor för fan!" Jag kan inte minnas att jag någonsin under dom här 25 minutrarna (5 minuters reklam såklart) ens log. Jag skrek att jag ville ha Solsidan tillbaka, jag grät för att den där hallåan gjort mig förväntansfull, jag slet mitt hår (det gör ju i och för sig inget för jag vill ändå klippa mig). Hon har förstört min fredag. Bajs på dig hallåa!

Nån som såg serien och skrattade hejdlöst? Du kanske också vill ha boken "Köp dig humor för fan!?"
Detta var inte humor.


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tyckte det var ett grymt programm! haha jag skrattade tills jag halvdog ;D

2010-04-17 @ 10:05:43
URL: http://dearhanna.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Oj, den som vi såg fram mot!!! Nu missade vi tyvärr den när vi var i väg med kissen...

Tack för ditt stöd. Dina ord värmer :-)

2010-04-17 @ 18:11:56
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback