Tjejer som muskelberg

En tjej som bygger massa muskler kan aldrig få mig att bli attraherad av henne. Jag tycker personligen att det är väldigt fult med tjejer som har för mycket muskler. Jag sticker inte under stol med att jag gillar bröst, men en tjej med enbart bröstmuskler är ju som en karl. Vad ska man göra med brösten då? Pilla lite på bröstvårtorna? Näe tack.

Sen har jag ju inte sagt att dom ska utrotas från jordens yta, absolut inte men JAG tycker det är fult, det är min egna åsikt precis som folk inte gillar feta, smala, långa,korta eller vad det nu är.

Sen har jag lite emot folk som solar för mycket, det ser inte naturligt ut och man ser rynkorna mer också. Kanske därför som folk tar fel på min ålder jämt och ständigt? Jag solar aldrig solarium för att jag bränner mig lätt och fick 2a gradens brännskador för 18 år sen och bränner mig bara jag ser ett solarium.

Jag tycker inte heller att det är en talang, ALLA kan bli muskelberg om man lägger manken till.

Susanne Rydmyr i programmet "Talang" gick vidare för att juryn var imponerade av hennes kropp, alla utom Bert som jag håller med fullständigt.

Bilden är tagen på samma sida

 

 



Kommentarer
Postat av: Gabriella

tycker också att de e jäkligt fult, även på män att de har för mycket muskler

2010-05-02 @ 00:26:28
URL: http://covette.blogg.se/
Postat av: Linda

Tacka vet jag dig ! Du är naturlig och världens

härligaste tjej. Min glädje i all j..värk...

Men du gör mig glad. Trots att du inte ser ut som

ett bränt revbensspjäll. Tacka vet jag Sune !

2010-11-05 @ 20:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback