Möte

Idag ska jag till Arbetsförmedlingen och få nån SIUS-information. Det finns konsulenter som alltså ska ragga jobb till funktionshindrade. Jag är ju ett enda funktionshinder hela jag känns det som ibland. Men hoppas att dom kan hitta ett jobb till mig nu för jag är måttligt trött på att bara gå hemma och jag vill ju ha bättre ekonomi, helst förra veckan.
Jag vill ha rutiner, jag vill ha jobbarkompisar och jag vill kunna säga till folk att jag har ett jobb. Så håll tummarna för att dessa konsulenter kommer hitta ett jobb till mig. Tack!

Imorse vaknade jag en halvtimme efter att mobilen hade vrålat lika lång tid. Döv eller bara skittrött, det är nog en kombination. Jag fick tag på min handläggare på soc iallafall och det är ju huvudsaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback