Dag 6 - min dag

Min dag har jag ju i och för sig redan skrivit om men i stora drag. Vaknade för tidigt, haft en stinkande vaktmästare här, ätit lussekatter för första gången i år som Ewa dock inte bakat själv men ICA:s var minst lika goda.

Blev bjuden på mat hos föräldrarna imorgon då pappa ringde men jag var tvungen att tacka nej för att jag inte riktigt vill att vaktmästaren ska husera själv i min lägenhet i flera timmar.

Råkade somna när jag låg och väntade på att han skulle dyka upp som han dessvärre inte gjorde. Tittat på teve, ätit så jag är dömätt och har nu sett på play. 

Snart är det natten så det får väl vara min hela dag detta då.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah. Ja men det e klart man inte ska välja bort godis, framför diskmedel...



Skogaholmslussekatter. Beroendeframkallande :P

2010-12-06 @ 22:51:57
Postat av: Anonym

Haha bra gissat! Oj då, hade för mig att jag fyllt i det. Gonatt på dig :)

2010-12-06 @ 23:02:54
Postat av: Mohammed

Men...



din blogg samarbetar inte med mig

2010-12-06 @ 23:03:36
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/
Postat av: mammatezzan

oki doki, jag har sett att den går runt på en del bloggar, men jag kan säga att ditt högerklicksskydd inte funkar så bra. Jag hade redan kopierat när jag skrev och frågade, men publicerar inget förrän jag fått ett ok. Så nu vet du det.

2010-12-07 @ 00:19:02
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: Linda2

Vad är det här för konstiga kommentarer ?

Alla kanske inte vet att Iza och Nogger

existerar ?????

2010-12-08 @ 10:07:48
Postat av: Sune...the girl

Sv: Det är kommentarer som jag har skrivit till dom i sina bloggar som dom svarar på här hos mig. Jo då folk som besöker mig dagligen vet mycket väl att dom existerar s

2010-12-08 @ 10:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback