2009 ett babyboomår

Folk har tydligen avlat av sig väldigt under 2009, mer än vanligt eftersom det nu kallas babyboomår. Det gäller även kändisarna. Många kända fick en avkomma förra året. Sen noterar jag att Aftonbladet har skrivit fel ålder på Alex Schulman. Jag följer nämligen hans blogg och vet att han fyller 34 i februari och eftersom hans lille söta dotter Charlie bara är 1/2 år så kan han inte ha varit 31 då hon såg dagens ljus.

Jaja grattis till alla bebisar men jag har iallafall aldrig sett en sötare bebis än Alex Schulmans dotter Charlie.

Läs mer HÄR

Läste just att ännu en kändis fått barn. Den 30 december fick Kim Kärnfalk en liten dotter med sin sambo Anders Löwstedt. Se där ja. Grattis Kim!

Läs mer HÄR


Bilden har jag tagit på..eh ja ni fattar

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback