Kulor att tjäna?

Ännu en gång har jag fått användning av Absolutjohan (sorry att jag tog din text nästan rakt av men du formulerar mycket bättre än mig)

 

Finns det nån som inte vill kasta ner extra cash ner i sin ficka?

Okej, då kan de som inte vill det sluta läsa på en gång.

Men ni som vill tjäna lite extra kulor på lättaste sättet någonsin kan ju läsa lite till.

Om ni kollar i vänstra marginalen så ligger det en liten annons från Expert Mails och blinkar.

Jag signade upp där idag, klickade på lite annonser och vips hade jag 590 dollar på mitt konto där. Man får 10 $ för varje annons man klickar på och låter vara uppe i 40 sekunder.

Man får 500 $ i välkomsgåva. Vad väntar du på? Klicka på den animerade bilden till vänster och gå med du också. Det kostar ingenting att bli medlem.




Kommentarer
Postat av: -------------- NORA - HOTVOGUE ----------------

Hej hej! Ville bara titta in och kolla om du har en trevlig start på veckan!=) Några planer? Kram!

2010-01-04 @ 15:12:01
URL: http://hotvogue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback